środa, 13 marca 2013

Apetaizer smaczny ...ale danie główne...mróżonka chyba jakas:)

Odrazu jak usiedlismy w tej knajpce zaserwowano nam jak to mówi szef kuchni Apetaizer:( szef zapamiętał to trudne słowo z Tenerki:) Wszyscy wzięli sie do wtryniania i po chwili zaczeli mlaskac z lubością: jakie dobre, pyszne i cudowne...ja sie nieco zasłodziłem ( mam tą skromną przewage nad innymi konsumentami ze, znam kuchnie i jej szefa od A do Z... heheh). Uczciwie przyznaje ze sos dobrany do potrawy jest naprawde rewelacyjny...ale szef nie jest autorem ani przepisu na ten sos ani go nie upichcił.Tak to prawda on go wynalazł i oblał nim swoje danie...i mozna ( ale po co) oczywiscie dywagowac co by było gdyby nie Grubson:) Ale co tam bez zbytniej przesady... było ok, nawet bardzo ok,i nie ma w tym nic dziwnego że to się poprostu ludziom podoba.Kolorowo i tanecznie i z swieżą zajebistą poniekąd ideą ( modus vivendi szefa kuchni) odkomercjalizowania gór.
Yach Paszkiewicz ( ten od teledysków) zawsze mawiał przed kręceniem: ubieszcie sie kolorowo i pochajujcie...wywalił w ten sposób ponad 450 teledysków...działa prawda?:) Zresztą have a look:
 
Nanga Parbat 2012/13 Winter from mrufkaz on Vimeo
.
Problem w tym że po jakims czasie podano nam danie główne...

 
mniam mniam plus extreme from mrufkaz on Vimeo.
 Dokładnie pamiętam jak we dwójke z M.K znęcalismy sie nad filmami Gienieczki.Zawsze padało sakramentalne pytanie: A gdzie tu kurwa jest łojenie? Zawsze Gienia siedział,gotował,albo z cos tam z autochtonami wywijał... Teraz ja sie pytam szefa kuchni...Gdzie tu kurwa jest łojenie? Nie wszystko da sie załatwic śpiewem muzyką i kolorem. W takim miejscu, na "nagiej" górze,przydałoby sie pokazac troche prawdziwego hardcorowego łojenia, ponad ludzkiego wysiłku:) ( taki on jest )i potęgi tej góry...Nie pomyle sie za bardzo chyba, kiedy powiem że, w momencie rzeczy najwazniejszych dla tej wyprawy nie było nikogo kto by to krecił...A moze sie myle.Za rok pochajujcie na kolorowo juz nie wystarczy, trzeba bedzie ta góre zdobyć,.. chyba ze szef kuchni ma pomysł na pierwszą na swiecie, extremalną górską opere mydlaną:)

P.S M.K nie przejmuj sie tymi bzdurami, tego bloga prawie nikt nie czyta:)
luty 2013 Liczba wyświetleń: 8 318:) siemanko

a

22 komentarze:

  1. nie wiem co cie waldas opetalo z tym klonem..za co i na co?tez wiem ze ostatnia plecionka to material czapy a m go zmontowal moze dlatego od razu czuje ze to nie to samo co zawsze..m swoja gopro zgubil na gorze,poleciala podobnie jak czpie telefon sat..
    chcialabym zobaczyc co zmontowales na kolosy,bo moze tez bym sie troszku poznecala:)pozdrawiam cie serdecznie mino wszystkich twoich wad tesknie za wami:)jol..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ile byłoby odsłon gdyby Hajzer nie wkleił linku do swojego maila na forum wspinanie.pl? Marny sposób zdobywania popularności. Chłopaki zdobyli ją robiąc konkretne rzeczy Ty chyba im trochę pozazdrościłeś ale puki co robisz tylko smród.

    OdpowiedzUsuń
  3. oto właśnie dowiedzielismy się że,nie można już dzisiaj krytycznie oceniac video produkcji Marka Klonowskiego poniewaz zostaje sie oskarzonym o tzw. robienie smrodu:) a kto robi smród? smierdziel:) czyli reasumujac zostałem smierdzielem, krytykujac video Marka...No wiec znam ten sposób myslenia az za dobrze .Marek tez ten sposob myslenia zna doskonale...Kiedy razem z Klonowskim i Mackiewiczem krytykowliśmy video wypociny Gienieczki słyszelismy dokładnie to samo, ze robimy smród i tak naprawde to tylko zazdroscimy heheh...Wbijcie sobie do głowy wszyscy jak to czytacie lub nie...ja znam to joł bardzo dobrze:) ja znam te wszystkie texty na pamiec...zyłem z nimi dosyc długo,lepiej lub gorzej,ale to nie oznacza ze, jezlei cos mi sie nie podoba (a to cos nie daj boże jest stworzone przez jego wysokosc MK :) nie podlega mojej krytyce. Zamiast pisac banialuki o smrodzie wez na warsztat jakis mój film i przypierdol mi porządnie merytorycznie a nie zapachowo...do roboty trolu jeden;)
    Jol JOl peac and love, justice for all, siema, siemanko wyjebka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do Twojej krytyki filmu Twój temat Twoje zdanie OK. Wkurza mnie tylko chwalenie się ilością odsłon. Według mnie może 10 % z nich jest twoją radosną twórczością reszta przyszła tu za smrodem z wspinanie.pl. Klimat tego co wtedy robiłeś ni jak nie pasował do klimatu tego co robili Chłopaki i można go tylko tak nazwać. A co do twoich filmów oglądałem według mnie spoko.
      ŁD

      Usuń
    2. no dobra strollowałes mnie ŁD...bierzemy sie za te statystyki...prawdopodobnie nie zauwazyłes ze drugim wiodącym tematem na tym blogu jest zycie i działalność Artura Kozłowskiego( dla mnie podstawowym i najwazniejszym, dla ciebie jest to radosna twórczość i ok)Działalność AK nie ma nic wspolnego z forum wspinanie.pl. W jednym przypadku raczje z forum nuras.pl...
      zgadza sie najwiecej odsłon to "smród No.1" list A.H...856 na drugim miejscu plasuje sie sprytne video "Sidemount trimix" 607 odsłon ( wrzucone rok przed...), a na trzecim "smród No.2" w obronie dobrego imienia AK pt."Majki zasuwa w okregówce" 385 odsłon... trójka została wrzucona po akcji z AH...Natomiast rekord popularnosci bloga ( nie postów ) to 05.11.2011 ...1455 odsłon. Procenty oblicz sobie sam, masz materiał działaj:)
      Przechodzimy do meritum czyli do jak to fajnie ujełes smrodu :)
      napisałeś:
      "Klimat tego co wtedy robiłeś ni jak nie pasował do klimatu tego co robili Chłopaki i można go tylko tak nazwać"
      zapewne chodzi ci opublikowanie cześci listu AH do TM raczej tak no bo o co innego?? Informuje wszem i wobec, ze wrzutka ta powstała pod wpływem wydarzen z nocy 16 stycznia kiedy Czapka wrzucił według ciebie zapewne "smrodliwy" koment do całej sytucji z AH i PZA, następnie go zdjał po czym go wrzucił, po czym go zdjał...ktos tam nad nim siedział i tłumaczył zapewne...az w koncu wytłumaczył.To ponownie mi przypomina cała sytuacje z Gienieczką...najpierw napuszczanko ( ty zobacz co za sciemniacz - swoja droga racja:) a potem jak sie zaczyna dupka gotowac to spierdalmy i niemamy nic z tym wspolnego....no wiec ja taki nie jestem i zawsze za to w życiu dostawałem w dupe...taka karma. Jak juz w czyms uczestniczyłem to uczestniczyłem i to w dodatku zawsze na stówke.Wkurwiają mnie te zastępy lizusów które, pojawiaja sie wtedy kiedy pojawia sie jakas popularnosc i mozna sie troche podgrzac lub poopalac...jak juz tak pilnie sledzisz tego bloga to pokaz wszystkim date pierwszego posta waldasso o Klonowskim...nawet nie zabardzo wiedziałem wtedy co to kolos...człowiek mnie zajarał, kompletnie inny niz teraz...tak tak...Ciekawe gdzie ty wtedy byłes lub byliście, wtedy kiedy niebyło jeszce kolorowego trailera,nie było nangi i była czysta walka o to zeby ktokolwiek na to zwrócił uwage.Wiekszosc listów z prosba o wsparcie duzych koncernów, (tak tak zeby było jasne joł joł wyjebka prosił duze koncerny o wsparcie i gdyby np. takie sony sie zgodziło to mileibysmy joł joł justice for all z nalepka sony )... konczyły sie odmową. Dzisiaj jest pieknie tanecznie i kolorowo
      Wczoraj nieco padało miejscami była ulewa...pytam sie :gdzie ty wtedy byłes ŁD i reszta tej tanczacej ekipy? Zapewne pod parasolem;)

      Usuń
    3. Postaw sprawe pretensji chlopakow do AH i PZA uczciwie. Wpis Tomka zniknal raz, po kilku/kilkunastu h od publikacji i nie pojawil sie do czasu jego szerokiej wersji opublikowanej na forum wspinanie.pl.Porownywanie tego do akcji z gienia (mnie tez wtedy policja przesluchiwala na okolicznosc skalania image tego gamonia) jest,IMO,pomylka. Mimo,ze mleko sie rozlalo podczas nieobecnosci chlopakow( przez wpis Tomka i Twoje dot wymiany maili z AH) i nie mogli podjac tematu do czasu powrotu do kraju to jednak na forum gdzie funkcjonuje duza czesc betonu z pezety oraz/w tym np. AH temat sie pojawil i zdazyl zapewne ostatecznie zrazic do JFA

      Usuń
    4. W dupie ma to że masz mnie za trola. Na 30000 odsłon 8000 w lutym kiedy na topie były dwa tematy wrzucone przez ciebie na aferę. Rzeczywiście jest się czym chwalić. Nie podkulam ogona nikomu się nie podlizuje. Zdania nie zmieniam dla mnie jesteś goście który desperacko szuka popularności i jak nie wychodzi mu merytorycznie to chwyta się "smrodu." Co do wpisu Czapy to owszem nie podobał mi się ale głównie temu że nie tego szukam w himalaizmie. Jak interesowali by mnie różnej maści demaskatorzy to bym sobie wiadomości włączył. Ogólnie cała ta sprawa to żadne nowość. Polecam "Zimą na trzeci szczyt świata" Machnika. Taki klimat w tym środowisku jest i szkoda żeby TM i MK w nie wsiąkli bo puki co robią pozytywne rzeczy i fajnie się to obserwuje. O chłopakach dowiedziałem się z chwilą kiedy pojawili się w Himalajach a więc weszli w krąg moich zainteresowań.
      ŁD

      Usuń
    5. Oficjalnie ŁD...jezeli nazywasz obrone dobrego imienia mojego nieżyjacego kolegi Artura Kozłowskiego desperackim poszukiwaniem popularnosci i wrzucaniem czegos na afere to tak jak mówiłem jestes kompletenym trolem do kwadratu plus nie wiesz o czym piszesz...
      koniec moich rozmów z toba ignorancie



      Usuń
    6. Wszystkie materiały o AK są w porządku oprócz cytowania starych dyskusji z jakiegoś tam forum. AK nie żyje od dwóch lat a ty akurat teraz wymyśliłeś sobie żeby to publikować. Na jaskiniach się nie znam ale ten wpis odebrałem jako wykorzystywanie a nie obronę. ŁD

      Usuń
  4. Cd..

    Zrazic twardoglowych dzialaczy/wspinaczy. Co do gieni to,moim zdaniem,akcja przyniosla skutek-goscia pratycznie nie ma w swiatku podrozniczo/exploratorskim,do ktorego tak radosnie marcinek pretenduje.Wydaje mi sie,ze wlasnie taki byl cel demaskowania klamstewek mg..
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. YANO ty jestes jakis wyjatkowo pozytywny facet:) nie znam cie ale pachniesz mi bardzo ładnie:)Problem polega na tym ze sprawy które poruszyłem w poscie i odpowiedzi na trolowanie ŁD:) tak naprawde na dzisiaj kumaja Klon Czapa i ja...Ale spoko zaczne powoli wszytskim przyblizac to co mnie boli i wkurwia...Co do Hajzera- Kozak. Ma twardą dupe i twarde poglądy, nie boi sie nie szczurzy, patrzy w oczy i nie zmienia swoich preferencji co piec minut bo mu sie dupka przypala.A ze jest niemiły i nie zacheca...skumałem to, po ostatnim Broad Peaku... Jak czujesz Tom że masz do niego kwasa ( AH)to mu to poprostu powiedz jak facet facetowi a nie ze potem ktos wrzuca print screeny z twoich "chce ale boje sie" zenada Tom zenada. Mylisz sie Yano jezeli twierdzisz ze "chłopcy" odpowiedzieli by na cokolwiek Hajzerowi.Do tego potrzebne sa jaja... Klonowski ich nie ma... Czapa je ma ale...(nawet próbował)gdzie sa teraz nie wiem:)Klon chce byc z wszystkimi ok joł joł peace and love no chyba ze ktos mu sie nie spodoba tak jak Gienia to wtedy zaczyna hejterke...Ale nie zrobi tego sam o nie nie. znajdzie odpowiednich ludzi...poszczuje ich i patrzy sobie z bezpiecznej odległosci...Pytam sie głosno... Klonowski cykorze jeden dlaczego nigdy nie zadałes pytania Gieni publicznie np. na kolosach...Nie byłoby zadnej policji...Jak bys miał jaja to w minute Gienia lezy...Pierdoliłes o nim non stop, przyjezdzałes do mnie i zwoływałes posiedzenia w sytuacjach kryzysowych vide gamon pucuje sie na policji. Nigdy jednak nie wyszedłes z otwarta przyłbica i nie zmierzyłes sie z nim publicznie... Zawsze zza rogu... a to zza waldasa a to zza Czapy...Nawet ta twoja dziewczyna ma wiecej odwagi od ciebie...omijam ją i ciebie szerokim łukiem ale szanuje ja za to ze nie jest cykorem... w przeciwieństwie do ciebie.Co ty takiego wielkiego przez te ostatnie 4 lata zrobiłes...to nie ty łojisz tylko Czapa, ty sie kurwa wspinac nie potrafisz, Czapa potrafi...Czapa nigdy nie kalkulował, ty non stop.Czapa patrzy w oczy na maxa ty nigdy...Czapa pojechał sam na khana i złojił... ty pojechałes na kchana z wielkim zacierem wrzucajac trailera ze złojisz 7 szczytów naraz ( sprawdziłem własnie vimeo...wywaliłes heheh) i nagle zbrakło ci motywacji i sie zawróciłes...depresja...Wyjechałes na mount blanc okazalo sie że za bardzo oblodzony był a pozatym depresja,a teraz skolei schwyciły cie skurcze... To nie ty Klonowski siedziałes w tej jamie...tylko znowu Czapa...i tak mozna wyliczac.Wyjdz kiedys na pole chłopie i powiedz co myslisz prosto w twarz patrzac przy okazji w oczy...dasz rade? czy bedzie jak zawsze?

    P.S nie wysyłaj do mnie zadnych pacanów po mój adres email ( mam na skrzynce 468 wiadomosci od ciebie...)bo potem słysze w telefonie coś w tm stylu...mulenie a potem..."Marek Klonowski prosi o twojego emaila"... buhahaha bujaj sie Klon...dyrektorze z koziej wulki:)
    usmiech morda,joł joł siema siemanko wyjabka peace and love justice for KLON.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak szczerze mówiac to faktycznie jest jeszcze ten gamoń Gienia:)
    Yano czy zauwazyłes może w jakim to towarzystwie pojawił sie ostatnio Ostatni Marcin Mochikanin Gieniczko na niezwykle gościnnych łamach teległupawki TVN24?...Przestrzegam!:)To nie jest tak ze pratycznie nie ma go w swiatku podrozniczo/exploratorskim...Mochikanin Gienieczko jest ciezkozatapialny:) widac u niego determinacje i bardzo wysokie morale-cały czas czuje sie dobrze:) tylko zeby jeszcze z tego cokolwiek pozytecznego było:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogladalnosc rosnie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. czas na zwiększenie szans chłopaków przy następnej próbie zamiast bicia piany :)
    http://igg.me/p/357399

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas na zwiekszenie szans...heh ze kasa tak? Byłem jednym z pierwszych którzy poswiecili temu projektowi pt. Czapa z Klonem swój czas i pieniadze ( jezeli je miałem...) Jeszcze raz powtarzam nie łykam tego kitu joł joł bo go kurwa znam na wylot na wylot..:)Jak ktoś na tę góre wlezie to nie zaden klonowski tylko Czapa...jemu pomagałem, pomagam i bede pomagał w kazdy dla mnie mozliwy sposób...ma dusze odkrywcy i exploratora, o czym ten drugi nie ma zadnego poza ksiazkowym, pojecia...albo to sie ma albo tego sie niema...albo twoim marzeniem jest KTM...laptopik,kamerka,wyjebka,luzik, siemanko etc itd... albo kawałek nieodkrytego lądu...niezdobytej góry,nie odkrytej jaskini...Sposób w jaki Klonowski odnosił sie np.do działalności A.Kozłowskiego idealnie pokazuje ten stan umysłu połcelebryty pół podróżnika...Czapa zawsze z największym szacunkiem mówił lub pytał sie o Artura. Obydwaj byli z tej właśnie wielkiej i pięknej bajki. Nie da sie wejsc do tego swiata podczepiając sie pod oryginały...to trzeba miec w głowie:) Róznie juz mnie oskarazano w tej sprawie, ze szukam popularnosci,bije piane, zazdroszcze etc itd... bede pisał dalej bo... bo mi sie tak kurwa chce to popierwsze a po drugie znam temat w przeciwieństwie do WAS:) Peacy and love jol jol wyjebka, siemanko, justice for KLON

    OdpowiedzUsuń
  10. A pozatym cykory:) podpisywac sie heh

    OdpowiedzUsuń
  11. W. jestes internetowym trolem i jest wiecej niz jedna osoba ,ktora sie ze mna zgodzi - cykorze
    i to tyle w tym temacie

    anonymus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to nie ja sie nie podpisuje...trole i cykory się nie podpisuja...napisz cos, podpisz sie..bądz odważny a jak nie to spierdalaj:)i wiecej tu nie zaglądaj. Jest wielkanoc a jaj zabrakło? co jest?

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja ten pierwszy anonymous, który podał linka.
    nie znam ani chłopaków od Nanga ani Ciebie, ale zaciekawił mnie wywiad z Czapą z Januszem na wspinanie.pl i ijego (ich) osiągnięcie.
    uważam, że szanse mają bardzo niewielkie i w roku 2014, ale jakieś niezerowe istnieją :) i warto chyba ich wesprzeć mimo wszystko... zawsze to powiew świeżości względem Polskiego Himalaizmu Zimowego, gdzie skostaniała struktura itd..
    a czy kasa pomoże? chyba jednak tak - wnosząc na plecach te kilogramy zmniejsza się dramatycznie szansa na zawinięcie w pobliże szczytu..
    pozdrawiam, edd

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Jestem ciekaw dlaczego Czapa jednak jeździł i dalej chce jeździć na wyprawy z Klonem, wypowiada się o nim przychylnie i z uznaniem. Z kolei Klon jasno określił swoją role na wyprawie w wywiadzie na Wspinanie.pl zanim ty Waldasso rozpocząłeś swoją demaskatorską nagonkę. Mi osobiście trudno jest znaleźć w jego zachowaniu ściemę czy chęć lansu na siłę ale mogę się mylić. A swoją drogą nic nie poprawia mi tak humoru w taki ponury dzień jak czytanie Twoich, pisanych z pianą na ustach i na dupo-ścisku, komentarzy Waldasso.
    Pozdrawiam ŁD

    OdpowiedzUsuń
  15. I ten komentarz mi sie podoba...a zwłaszcza koniec:)Merytoryczny.Jak mi sie dzisiaj zechce a prawdopodbnie tak:) To pokaze ci prawdziwe duposciskowe i pianowe komentarze twoich idoli i to calkiem niedawno wsadzane...A jak mi dasz chwile to juz niedługo pierwsza czesc opowieści o tym jak dzisiejszy peace and love był hejt and dead:) Na marginesie... z tym duposciskiem i pianą to przesada.Powaznie:)Gdyby tak było to kasowałbym te walące we mnie commenty..tak czy nie??? Jestes pierwszy który podpisał sie własnymi inicjałami...szacun:) wygrałes talon na balon:) do odbioru u mnie na chacie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z wielkim napięciem tu i ówdzie. Piany i dupo ścisku nigdy nie za wiele. Po po talon wpadnę a jak z flaszką;) I małe sprostowanie Czapa i Klon nie są moimi idolami. Nie mam weekendowych idoli. Moim idolem jeśli chodzi o wspinanie jest Wojtek Kurtyka a chłopakami tylko się interesuje.
    Pozdrawiam ŁD

    OdpowiedzUsuń

cytat z...

http://ekstra.sport.pl/ekstra/1,151825,19971902,amazonski-triatlon.html?disableRedirects=true - Cały czas płynąłem za Marcinem na wynajęte...